2008年3月21日金曜日

Mixed Class

I realized that I need to work on my fluency MUCH MORE after listening to others speaking in class. Some of them were amazing! Also, it was fun to get to know people from other sections and some of them really have distinctive style that we don't normally have in our class.

But then, since I went to a big class and *coincidentally* there were 5 or 6 familiar faces from our section, I did not have the chance to talk to others that much. 11am class is the smallest one, so I am not really used to being in a big group like this. When someone made a mistake, Sensei had no choice but moved on and pick another person and that one did not get to correct their mistake...

Overall I think the mixed class was a good experience.

3 件のコメント:

Paul さんのコメント...

先学っきのクラスの友だちに会った?


一時のクラスに行ったね?ぼくは二時のに行った。人が十八人ぐらいいた。ほんとうに、大きいクラスだったと思う。

sato さんのコメント...

午後のクラスは学生がたくさんいたね。
でも知らない学生やおもしろい事を言う学生にもたくさんあったよね?それはよかったと思うよ。

Lavy さんのコメント...

パーシャイドさん:えと、私は先学き二時クラスをとっていました。。。友だちは二時クラスにいましたから、あまり会いませんでした。パーシャイドさんは私の友だちに会ったと思います。

先生:はい。ほかのクラスの友だちの日本語はとても上手だと思いますから、私はがんばります!